Seobaglyak h(r)umor

Pár vicces beszólás alá seobaglyak. Kövesd a vicces seobaglyakat.

Seobaglyak a kávéházban

2011.01.24. 10:12 | seobaglyak007 | Szólj hozzá!

Három seobagoly ül a kávéházban. Megszólal az egyik
- Kaptam egy órát az egyik seo munkámért.
- Az semmi - tromfol a másik - én kaptam egy tehenet egy munkámért.
- A francba is - mérgelődik a harmadik - én nem kaptam semmit.
Másnap ismét ott ülnek a seobaglyak ugyanazon kávézóban. Megszólal az első
- Ellopták az órámat, nem tudom mi lesz.
- Nekem meg a tehenem, zabos vagyok.
Mire a harmadik
- Már fél hat? Gyerünk fejni!

Címkék: seobaglyak

A bejegyzés trackback címe:

https://seobaglyak1.blog.hu/api/trackback/id/tr512609181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása